این روزها

ای دوست 

این روزها 

با هر که دوست می شوم 

احساس می کنم 

آنقدر دوست بوده ایم  

که دیگر وقت خیانت است... 

 

 

نصرت رحمانی

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم و سعید و سروش دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

از مرگ ...
هرگز از مرگ نهراسیده ام
اگر چه دستان اش از ابتذال شکننده تر بود
هراس من باری همه مردن در سرزمینی ست
که مزد گورکن
از بهای ازادی ادمی
افزون باشد
جستن
یافتن
و ان گاه
به اختیار برگزیدن
و از خویشتن خویش
بارویی پی افکندن
اگر مرگ را از این همه ارزشی بیش تر باشد
حاشا حاشا که هرگز از مرگ هراسیده باشم

مریم و سعید و سروش دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

ایران که به دنبال اعلام نتایج انتخابات جنجال برانگیز اخیر به وقوع پیوست ،طرح هایى را درباره ى چگونگى تشکیل شورای رهبری گروهی در ایران به عنوان جایگزین ولى فقیه، مورد بحث وبررسى قرار داده اند.

منابع ایرانی به "العربیه.نت" اطلاع داده اند که تعدادى از اعضاى مجلس خبرگان متشکل از روحانیون ومراجع برجسته ى قم، که مسئولیت برکنارى ویا تعیین ولى فقیه را برعهده دارد، اخیرا طى ملاقات با علی اکبر هاشمى رفسنجانى، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران ورئیس مجلس خبرگان رهبری ، تمایل خود را به تشکیل یک شورای گروهى اظهار داشتند.

بر اساس گزارش العربیه این موضع گیرى در پى جانبدارى آیت الله سید على خامنه ای، ولى فقیه کنونى از احمدى نژاد رئیس جمهورى ایران که مدت ریاست اش به پایان رسیده، صورت گرفته است. به اعتقاد اعضاى مجلس خبرگان ، ولى فقیه در حال حاضر، شرایطی را که قانون برای رهبرى در نظر گرفته است از دست داد.

منابع مزبور با اشاره به دیدار رفسنجانى با برخى مراجع قم ودیگر اعضاى برجسته ى مجلس خبرگان از جمله سید جواد شهرستانى، نماینده ى آیت الله على سیستانى در قم، گفتند که رفسنجانى در پشت پرده تلاش دارد بحران کنونى ایران که کلیه ی شهرهاى این کشور فرا گرفته است پایان دهد.

به گفته ى این منابع، رفسنجانى، از یاد نبرده است که چگونه در دوران "امام خمینى رهبر انقلاب اسلامى" با همکارى مراجع مذهبى، بن بست ها ورویداد هاى خطرناک را در کشور کنترل و برای آنها راه حل ایجاد می کرد .

همچنان گفته شده است که رفسنجانى طى ملاقات با مراجع دینى قم، موضوع کناره گیرى احمدى نژاد را به عنوان راه حلى براى پایان بخشیدن به بحران کنونى مورد بحث وبررسى قرار داده است. که این امر مى تواند منجر به خروج ایران از بن بست سیاسى از یک سوی و پایان بخشیدن به تنش با آمریکا وبرخى کشورهاى اورپایى از سوی دیگر شود .

به گفته ى منابع مذکور، رفسنجانى به مراجع قم گفته است که رهبر مى بایست پدر همه ى ملت و نه پدر گروه معینى باشد.

گفتنى است که رفسنجانى در نماز جمعه گذشته که در آن ولى فقیه سخنرانى کرد، واحمدى نژاد را به عنوان رئیس جمهور منتخب آتى اعلام کرد، حضور نداشت

الهام دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام
در مکتب دوستان خیانت حرام است حرام است حرام
موفق باشید
منتظر حضور سبزتون هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد