یادته؟

روزای خیلی طلایی یادته؟
روزای ترس از جدایی یادته؟

موهای شونه نکرده یادته؟

چشمک از پشت یه پرده یادته؟

عکسمون تو قاب عکسو یادته؟

بله ی بدون مکثو یادته؟

دستمون تو دست هم بود، یادته؟

غصه هامون،کم کم بود یادته؟

چشم نازت مال من بود یادته؟

دیدن من قدغن بود یادته؟

روزای بی غم و غصه یادته؟

ببینم، اول قصه یادته؟

دست گرمت تو زمستون، یادته؟
شونه ی من زیر بارون، یادته؟

واسه ی خنده، اجازه یادته؟

اونا که می گفتی رازه، یادته؟
دستاتو می خوام بگیرم، یادته؟

راستی تو، بی تو می میرم یادته؟

پیش هم بودیم، نذاشتن،یادته؟

اونا ما رو دوست نداشتن، یادته؟

چیزی خواستیم از خدامون،یادته؟

مستجاب نشد دعامون، یادته؟


یک دسته نکوشیده رسیدند به مقصد

یک دسته دویدند، به مقصد نرسیدند
نظرات 2 + ارسال نظر
مریم شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ http://b4u.blogsky.com

سلام..بسیار دلنشین بود..شاعرش؟؟

ساحل بی محبت دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.sahelebimohebat66,blogfa.com

سلام . امیدوارم حالتون خوب باشه .. ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدیدن .. واقعا این شعر زیباست . مریم حیدر زاده یکی از شاعر های مورد علاقه من هستش .. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد