کلام نخستین

بنام یزدان بخشایشگر

با درود بر تمامی دوستان عزیزم. چه آنها که می شناسم و چه آنها که نمیشناسم. آری همه شما عزیزان که مرا آنقدر سزاوار دانسته اید که وبلاگ مرا بخوانید دوستان من هستید. در ابتدا میخواستم هدف خودم را از ایجاد این وبلاگ بیان کنم. من می خواهم یک وبلاگ داشته باشم که در آن از عشق بنویسم و دین خود را به عشق تا حد بسیار ناچیزی ادا کنم. می خواهم آنقدر از عشق بگویم که همه عاشقان را در فضائی عاشقانه در کنار هم ببینم. آری ای دوستان خوب من هدف نهایی من این است. ولی رسیدن به این هدف میسر نیست مگر با کمک و همدلی همه شما. پس همینجا از همه شما می خواهم که مرا در راه رسیدن به این مهم یاری کنید. با نظرهایتان و انتقادها و پیشنهادها و هر راه دیگری که می شود مرا یاری کنید. از همه شما دوستانم می خواهم برایم مطلب بفرستید. از من انتقاد کنید و هر جا احساس کردید که میتوانم بهتر از این عمل می کردم و هرجا که بد عمل کرده بودم و................ . همه را به من بگوئید. پیشاپیش دست همه شما دوستانم را به گرمی میفشرم. نخستین مطلب مرا بخوانید و در مورد آن نظر دهید. با سپاس از همه شما عزیزان.

بدرود.

                 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
idenshz جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.idenshz.mihanblog.com

با سلام خدمت شما دوست
عزیز و گرامی وبلاگ
خوبی داری ازش استفاده
کردم اگه موافق باشی با
هم تبادل لینک کنیم اگه
موافقی به وبلاگ من سر
بزن و منو با خبر کن
ممنونم از شما دوست
عزیز

idenshz سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 ب.ظ http://boxshz.blogfa.com/

با سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز
وبلاگی خوبی داری
خسته نباشی !
آیا دوست دارید بازدید وب شما به طرز
چشمگیری بالا برود ؟
به طور کاملا مجانی ؟
با قرار دادن لینک باکس ما در وبلاگ خود و
ارسال آدرس وبلاگ + عنوان وبلاگ
آمار سایت یا وبلاگ خود را بالا ببرید
بدون هیچ هزینه ای فقط با گذاشتن کد
کوچکی در وبلاگ خودتون
روش کار ابتدا کد زیر را در آخر ویرایش قالب
خود میگذارید
<p align="center"><script
language="javascript"
src="http://idenshiraz1.persiangig.com/a
udio/linkbo.js"></script>
سپس به وبلاگی که مشخص کردم میاین و
سپس رو ثبت لینک کلیک میکنید اسم و آدرس خود رو مینویسید وسپس
توی پیغام آدرس + عنوانی که باید توی لینک باکس
قرار بدم رو به من میگید سپس لینک شما توی هزارن وبلاگ نمایش داده میشود
امتحانش ضرر نداره
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد